środa, 14 sierpnia 2013

Ostatnio bardzo pozytywnie nastrajają mnie ekologiczne trendy. Pracuje obecnie nad wykorzystaniem resztek materiałów w kolekcji jesień - zima... ale dzisiaj jeszcze nie o tym :) nie wprowadzę Was jeszcze w ten nastrój, który jednak jest źródłem wielu ciekawych inspiracji i już wkrótce się o tym przekonacie :) 
U mnie w pracowni jeszcze króluje lato... zdecydowanie! Bo kocham tę porę roku najbardziej.  
Wpadło mi w ręce zwykłe naturalne płótno, które wykorzystywałam do tej pory jako usztywnienie do torebek z bardziej wiotkich materiałów. Narodził się pewien pomysł, trochę przewrotny, postanowiłam delikatnie przełamać jego zgrzebny charakter szlachetną koronką w kolorze nude... i oto co powstało:




Wielka torba XXXL ;) z naturalnego płótna z naszytą koronką.



Czekam na Wasze opinie.

2 komentarze:

  1. O kurczaki! Jakie cudeńka! :) będę wpadać częściej.

    Zapraszam do siebie: www.oligatorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń