piątek, 16 sierpnia 2013

Jesienią w ubiegłym roku pokochałam zamotki i kominy. Oczywiście było to dla mnie motywacją do stworzenia własnej kolekcji tych przyjemnych "szaliczków". Od tamtego czasu powstały ich dziesiątki. Większość została przechwycona przez siostrę, mamę i znajome kobitki.
Wszystkie je pokochały... Udało mi się jednak uratować kilka ulubionych. 
Teraz jak już wieczory bywają chłodne, wróciłam do nich :) Na zdjęciach przedstawiam te które noszę najczęściej i bardzo je lubię. Uszyte są z dzianiny takiej z jakiej szyje się bluzki i sukienki, raczej cienkiej.



1. Szaraczek sportowy, super do klasycznego t-shirta i sportowej bluzy. Z cienkiej dzianiny szarej - melanż.



2.  Szaraczek drugi, wykonany z dzianinowych sznureczków różnej grubości.




3, 4 i 5 to kominy we wzorki, oczywiście dzianinowe, lejące i milutkie, świetnie pasują do stonowanych "nudnych" zestawów. 




6 i 7 ażurowe kominy w super modnych kolorach - jasny pastelowy turkus i kolor szynki :) z dzianiny, noszę je głównie do żakietów.



8. Ulubiony z wiskozy - kolor patyna.



9. Uszyty z kawałków dzianiny, trzy odcienie beżu, uniwersalny.

8 komentarzy:

  1. uwielbiam kominy, najbardziej podoba mi się ten sznurkowy, nie mam jeszcze takiego :)

    dzięki za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo lubię ten sznurkowy, planuje już kolejne w innych kolorach na nadchodzący sezon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten ażurowy w kolorze pudrowego różu...także uwielbiam kominy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasyczny szary komin wygrywa! super!

    OdpowiedzUsuń
  6. chcę je wszystkie:) bardzo podoba mi się Twój blog) dodałam Cię do oberwowanych ,ale bardzo było by mi miło gdybyś mnie odwiedziła w wolnej chwili. Pozdrawiam:) http://myloovelyfun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, you have a wonderful collection of this kind of scarfs!

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście ładne, szczególnie dwa pierwsze :-) pozdrawiam
    www.inspiracion.pl

    OdpowiedzUsuń